The Formula 1 Widget
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.
To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

sobota, 12 marca 2011

"Naciskaj na dynamo"

Ach! Rower to cudowny wynalazek! Kocham jeździć na rowerze! Kocham to! Wyszłam dziś pojeździć pierwszy raz, nogi odmawiają mi posłuszeństwa z bólu po kilku godzinach jazdy. Spadł mi łańcuch, więc usmarowałam się jak nieboskie stworzenie. Uda bolą mnie, jakbym zrobiła ciurkiem z milion przysiadów! Ale to wszystko nic. Czuję się jak młody bóg!!! Jak mi tego było trzeba!

A cha. Po dużym wysiłku fizycznym powstaniu zakwasów zapobiega piwo, jak również gorąca kąpiel z garścią soli. No, to zdrówko!

3 komentarze:

  1. Tam z boku jeszcze pisze "rozpalaj blanta" ;)

    A rower... racja, pora go wyciągnąć z garażu. Może jutro sobie jakiś rajd zrobię. Wiosna dookoła.

    Szerokiej drogi zatem.

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobra. "jest napisane" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ile ja dobrze widzę, to tam jest napisane w ogóle "Rospalaj blanta". ;-)
    "Rozświetlaj mrok i naciskaj na dynamo" :-)
    Howgh.

    OdpowiedzUsuń