piątek, 25 marca 2011

Kto to śpiewał?

"Twoje usta palą, jak pustynny żar, proszę nie przerywaj, niech wiruje świat... Weź moje ciało, każdy jego cal, dostaję szału kiedy kochasz mnie tak!.. Zostań, chociaż w moim śnie... Przebudziłeś się, jesteś, ale nie ma jej... Znowu sam... Wiesz, jak to jest... Wiem. Dla niej tańczyć chcę... "
Już pół życia mi się wydaje, że to było w "Mojej wolności" niejakiego Nazara (lata `90), ale wersje, które krążą po necie mają zupełnie inną wstawkę. Czy ktoś to kojarzy..?

4 komentarze:

  1. Podróżnik w czasie (zwany Portierem) kojarzy wszystko czego już nie ma ;))

    B.A.D. Master C

    Voila!
    http://www.youtube.com/watch?v=pIUmLuUuVqw

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niezawodny! :-) Dziękuję!
    Nooooo, teraz to kojarzę, oczywiście. Niejaka Barbara Melzer - z musicalu "Metro" - na solówce w refrenach... Rany Boskie, jaka to prehistoria... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama jesteś prehistoria! Mnie tam kręci CC Catch na zmianę z Sandrą i wcale nie czuję się staro.

    Cholera, gdzie ja ten sklerosan położyłem?
    ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ja Ci wypominam?
    Pierwszy raz w życiu poczułam się naprawdę stara, kiedy sobie uświadomiłam, że do Pierwszej Komunii Świętej szłam dwadzieścia lat temu. Potem już było z górki, ale takie sytuacje, jak B.A.D. Master C przywołują mnie do porządku. ;-)

    OdpowiedzUsuń