poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Money for nothing...

...and chicks for free.
 Czy on nie wygląda znajomo?

Teraz operacje plastyczne i wszelkie inne poprawki są w modzie, załóżmy więc, że gościa odmłodzono, zrobiono lifting, odchudzono, ogolono... Zdjęto czapkę...



Tego drugiego to wszyscy już kojarzą: Dire Straits "Money for nothing". Rocznik 1978 jak podaje wszechwiedzący internet.

Ten pierwszy 34 lata później reklamuje usługi pocztowe. Od razu mi się skojarzył.




W tamtych czasach ludziom kopary opadały na widok animacji komputerowej w tymże teledysku. Czy dzisiaj komuś opada kopara kiedy stoi na poczcie i patrzy na owego zliftingowanego magazyniera?

2 komentarze:

  1. może coś mi umkło, ale "Money For Nothing" to tak około 1985 roku zrobiono (piosenkę i wydeło).

    OdpowiedzUsuń
  2. To znaczy, że Ci 7 lat umkło.
    Może i w 1985, nie będę się sprzeczać. Po prostu wyświetlając jedno video zobaczyłam, że podano przy nim rok 1978. Też mi się wydawało, że coś tu jest nie tak, no ale akurat na Straitesach się nie znam. Dla mnie może być 1985.

    OdpowiedzUsuń