The Formula 1 Widget
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.
To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

piątek, 14 stycznia 2011

Skojarzenia bywają przekleństwem...

Zanim napiszę chociaż słowo dalej powinnam wyraźnie zaznaczyć, że żywię należny szacunek do symboli narodowych, herbów i wszelkich innych niewymienionych tu z nazwy oznak państwowych.
Jest takie miasto w Polsce, które ma herb, jak poniżej:
Trafiłam na ten herb podczas niezwykle wytężonej pracy, a jak wiadomo wtedy najłatwiej o głupawkę. Nas wówczas w biurze również dopadła. Efekt był taki, że ów herb, który widać powyżej "rozszyfrowałam", czytając OD PRAWEJ DO LEWEJ, z góry na dół, w sposób następujący: "Rybka? Dziękuję! Polej Żytniej!".
Jeśli ktoś poczuł się urażony - jeszcze raz najmocniej przepraszam.

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo lepiej se daruję skojarzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie dotarły i popłakałam się ze śmiechu. ;-)
    Widzę, że jednak herb ten ma coś w sobie i nie tylko we mnie budzi żywiołowe reakcje. :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że Portier swojego komcia usunął, lecz Twoje "odczytanie" herbu, droga Autorko, jest przezabawne. Pozazdrościć poczucia humoru :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, dziękuję! :-)
    Mam nadzieję, że nikogo to nie urazi, bo naprawdę nie taka była moja intencja. Ot, skojarzyło mi się...
    A Portier, nie uwierzysz, popisał się słownikiem budowlańców (żeby mi znów od roboli nie nawrzucał!), więc skłaniam się do jego drugiej refleksji - lepiej, że to usunął. ;-)
    Pozdrawiam Obydwoje.

    OdpowiedzUsuń