Wiecie kto pracuje w działach „help desk”? Ja też nie. Wiem natomiast, że z całą pewnością każdy z nas/Was poradziłby sobie z tą robotą. Ja rozumiem, że nie każdy informatyk jest światowej klasy hackerem, programistą czy co tam jeszcze, niepotrzebne skreślić. Pojmuję ideę FAQ-ów, czyli opracowania zestawu najczęściej zadawanych pytań, jako pierwszego kroku pomocy dla każdego, durnego użytkownika (czegokolwiek). Staram się nie nadużywać konsultantów help desku, ale jeśli porada z FAQa mi nie pomogła, to piszę, jaki mam problem.
- To coś z silnikiem - mówi mechanik. - Myślę, że paliwo jest złej jakości - stwierdza chemik. - Wysiądźmy i wsiądźmy, może to pomoże - mówi informatyk.
Dokładnie tak wyglądała z mojego punktu widzenia odpowiedź z help deska. Serdelecznie dziękuję za pomoc.
PS.
Portier, nie podpowiadaj mi, że można korzystać z innych „zbiorówek” do poczty, np. z Thunderbirda. Jak Firefoxa zasymilowałam na poziomie komórkowym, tak z Thunderbirdem darzymy się wzajemną antypatią.
PS2.
Wiecie, że ta podpowiedź pomogła..? :-)
Wywal Outlooka w cholerę i zainstaluj Pocztę Systemu Windows Live.
OdpowiedzUsuńA jak Ci konfiguracja nie działa to albo rzeczywiście sprawdź na stronie dostawcy poczty jak ustawić właściwości (najczęsciej bunt to kwestia braku zaznaczenia przy "serwer wymaga uwierzytelnienia") albo... zrób przywracanie systemu ;))
Nie napisałam tego posta po to, aby zbierać pod nim dobre rady z dziedziny informatyki.
OdpowiedzUsuń